Strategiczna współpraca z ACCO Brands
ViDiS SA poczynając od 1 stycznia 2013 przejmuje cały proces logistyczny z przyjmowaniem dostaw produktów ACCO z magazynu w Holandii oraz bezpośrednio z fabryk Acco Brands w Europie, Ameryce Południowej oraz na Dalekim Wschodzie. Celem firmy jest zapewnienie pełnej dostępności produktów i urządzeń oraz dostaw w 24h. Dodatkowo, firma zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produktów ACCO, zadba o promocję w kanałach sprzedaży oraz uruchomi programy partnerskie, które pomogą dealerom generować wyższe marże.
Decyzja ACCO ma charakter strategiczny i jest podyktowana chęcią skoncentrowania się na projektowaniu oraz produkcji jak najlepszych produktów i urządzeń, które sprostają rosnącym oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
„ACCO zdecydowało się zrezygnować z dystrybucji i logistyki na rzecz projektowania i produkcji – informuje Tomasz Kliczkowski wiceprezes zarządu ViDiS SA – Nasza firma zapewni nie tylko pełną dostępność produktów, ale też atrakcyjne programy dla Partnerów, którzy już dzisiaj prowadzą zaopatrzenie biur lub myślą o rozszerzeniu oferty o bardziej dochodowe segmenty. Zadbamy również o promocję kluczowych marek, tj. NOBO, REXEL i GBC w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach komunikacji. W przyszłym roku wprowadzimy również nowe, innowacyjne produkty, które obecnie rozwija ACCO. Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do tej współpracy.
ACCO Brands Corporation, to jeden z największych dostawców markowych produktów biurowych na świecie, o obrotach na poziomie 2 mld dolarów rocznie. Produkty ACCO oferowane są w ponad 100 krajach świata, a ich siła, to połączenie prawie 120-letniej tradycji oraz innowacji, popartej pozycją lidera w branży biurowej. Do najbardziej znanych marek ACCO zaliczają się: Rexel, Nobo, GBC i Kensington, wszystkie będące liderami produktów w swoich kategoriach.