ViDiS SA jest wyspecjalizowanym dystrybutorem urządzeń
audiowizualnych. W ofercie spółki znajdują się produkty przeznaczone dla
edukacji i biznesu - projektory, ekrany projekcyjne oraz akcesoria,
tablice i monitory interaktywne, a także akcesoria biurowe.
Przedsiębiorstwo zostało założone w 2004 roku, jako spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością. Od początku istnienia głównym przedmiotem jej
działalności była dystrybucja produktów audiowizualnych. Co ważne, ViDiS
SA sprzedaje swoje produkty głównie poprzez sieć partnerów handlowych,
która obecnie obejmuje już ponad 500 podmiotów i jest nieustannie
poszerzana. W ramach współpracy ViDiS SA oferuje m.in. możliwość zakupu
sprzętu w atrakcyjnych cenach, doradztwo techniczne oraz wsparcie
marketingowe.
Dzięki nowoczesnym przestrzeniom magazynowym wynoszącym
2000 m², spółka posiada wysoką zdolność operacyjną umożliwiającą
realizację dużych oraz nietypowych zamówień w bardzo krótkim czasie. W
siedzibie firmy prowadzony jest także serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
dla kluczowych marek w ofercie.
Data rozpoczęcia działalności: XII.2004
Siedziba: Kobierzyce (Bielany Wrocławskie)
Forma organizacyjno-prawna: Spółka Akcyjna notowana na rynku akcji NewConnect
Rodzaj działalności: dystrybucja z wartością dodaną
Obszar działania: Polska oraz kraje sąsiadujące
Spółka prowadzi sprzedaż wyłącznie przez sieć Partnerów Handlowych
Misja firmy
Nasze
motto to współpraca. Dzięki kooperacji ze wszystkimi stronami:
producentami, instalatorami i użytkownikami końcowymi dostarczamy
produkty, które są w stanie sprostać wyzwaniom rynku. Bardzo dobra
znajomość światowych trendów pozwala nam również wprowadzać na polski
rynek innowacyjne rozwiązania dostępne dla odbiorców z każdym budżetem.
Dzięki kompleksowej ofercie produktowej, doświadczeniu i odpowiedniemu przygotowaniu merytorycznemu, ViDiS SA oferuje dla swoich klientów poszerzony zakres wsparcia dla realizowanych wspólnie projektów. Oprócz wdrożonego systemu projektowego, klienci ViDiS mają możliwość skorzystania z szeregu narzędzi wspierających realizację projektu na każdym jego etapie. ViDiS SA wspiera swoich partnerów handlowych począwszy od identyfikacji potrzeb klienta końcowego i pomocy w doborze sprzętu, przez wsparcie marketingowe i merytoryczne, po przygotowanie niezbędnej dokumentacji i pomoc przy wdrożeniu i uruchomieniu systemu.
Więcej informacji na temat wsparcia projektów można przeczytać w artykule Projekty w ViDiS: poszerzony zakres wsparcia
ViDiS SA posiada markę własną Avtek - w ramach której sprzedaje ekrany projekcyjne, uchwyty do projektorów, tablice oraz monitory interaktywne, akcesoria prezentacyjne i terminale.
Spółka dystrybuuje produkty światowych marek takich jak:
- AVer (systemy do wideokonferencji, wizualizery)
- B-Tech (wysokiej klasy akcesoria montażowe)
- Casio (projektory Laser&LED)
- CTOUCH (wysokiej jakości monitory interaktywne)
- DSPPA (profesjonalny sprzęt audio)
- Einstein (laboratoria cyfrowe)
- Epson (projektory 3LCD)
- Eveo (systemy rezerwacji sal, kompaktowe odtwarzacze Digital Signage)
- JIMU Robots (roboty do nauki programowania)
- Just Lamps (lampy do projektorów wszystkich marek)
- KRAMER (rozwiązania do dystrybucji sygnałów cyfrowych i analogowych)
- LG (monitory profesjonalne do Digital Signage)
- littleBits (klocki elektroniczne do nauki programowania)
- Lumens (wizualizery i kamery PTZ)
- Master Lock (sejfy, kasetki, zabezpieczenia)
- Neets (systemy sterowania)
- Plus Vision (elektroniczne tablice kopiujące)
- Qomo (tablice i monitory interaktywne, systemy do testów)
- Safescan (liczarki monet i banknotów oraz testery, systemy ewidencji czasu pracy)
- RELACART (bezprzewodowe zestawy mikrofonowe i systemy dyskusyjne)
- SmartMetals (akcesoria do monitorów interaktywnych, ścian wideo oraz instalacji profesjonalnych)
- Unilumin (ściany LED)
- Vision (systemy instalacyjne i akcesoria Techconnect)
- ViewSonic (projektory, monitory oraz produkty Digital Signage)
- Visionect (systemy rezerwacji sal oparte na wyświetlaczach e-ink)
- Vivitek (projektory i systemy bezprzewodowej współpracy)
- Yamaha UC (systemy audio dla telekonferencji)
- ACCO, w skład grupy należą marki:
- Esselte (produkty biurowe)
- GBC (urządzenia do oprawy i laminacji dokumentów wraz z materiałami eksploatacyjnymi)
- Leitz (produkty biurowe)
- Nobo (produkty z zakresu komunikacji wizualnej)
- Rexel (niszczarki, trymery, gilotyny, zszywacze, dziurkacze, produkty do organizacji dokumentów)
- Quartet (tablice ogłoszeń, kalendarze, systemy ekspozycji, akcesoria)